خبر داخلی - آرشیو

تقدیر و تشکر امام جمعه معزز شهرستان زهک از بهورزان به مناسبت فرا رسیدن روز بهورز

تقدیر و تشکر امام جمعه معزز شهرستان زهک از بهورزان به مناسبت فرا رسیدن روز بهورز

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای پوراندخت امام جمعه معزز شهرستان زهک ، دکتر مجتبی رفیق دوست مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مدیران شهرستان در محل خانه های بهداشت حضور یافتند. دکتر مجتبی رفیق دوست ضمن خوش آمد گویی و تبریک روز بهورز در این بازدید افزود، بهورزان بهترین پیام آوران سلامت در جامعه هستند که با تلاش مضاعف خود نقش بسیار مهمی در پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ دارند. حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای پوراندخت فرا رسیدن دولزدهم شهریور ماه را به تمام بهورزان تبریک گفت و بیان نمود، روز بهورز ، یاد آور تلاش دلسوزانه و صادقانه کسانی میباشد که وقت خود را وقف خدمت رسانی به مردم میکنند، که محصول ارتقاء سلامت جامعه است. در پایان لوح سپاس به رسم یاد بود به تعدادی از بهورزان شهرستان اهداء گردید.

ادامه مطلب

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک به مناسبت روز بهورز

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک، طی پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ شهریور روز بهورز، این روز را به تمامی بهورزان پرتلاش شهرستان زهک تبریک گفت. متن پیام دکتر مجتبی رفیق دوست بدین شرح می باشد : بسمه تعالی دوازدهم شهریور ماه روز بهورز،  یادآور تلاش دلسوزانه و صادقانه کسانی است که تمام اوقات خود را وقف خدمات رسانی به خلق خدا می کنند که محصول این خدمات ارتقای سلامت جامعه، کاهش مرگ و میر، افزایش امید به زندگی و دستاوردهای دیگر بوده است. بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم نظام سلامت کشور، نقشی بسیار حیاتی را در سلامت جامعه به عهده دارند؛ بهورزان بهترین پیام آوران سلامت در کشور هستند که با تلاش مضاعف خود نقش بسیار مهمی در پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ دارند . اینجانب ۱۲ شهریور روز بهورز را به همه بهورزان محترم بویژه بهورزان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک تبریک عرض می نمایم و از تلاش ها و خدمات صادقانه شما قدردانی می نمایم، امیدوارم با همکاری شما عزیزان شاهد ارتقای شاخص های بهداشتی در شهرستان زهک باشیم . دکتر مجتبی رفیق دوست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک

ادامه مطلب
برگزاری مراسم بزرگداشت روز پزشک و تقدیر از پزشکان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک

برگزاری مراسم بزرگداشت روز پزشک و تقدیر از پزشکان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک ، به مناسبت بزرگداشت روز پزشک ، مصادف شدن زاد روز ابوعلی سینا ، با حضور فرماندار جناب مهندس اربابی ، و دیگر مسئولین ادارات شهرستان برگزار گردید. مهندس اربابی ضمن تبریک این روز به پزشکان پرتلاش و دلسوز ، از تلاش کادر پزشکی شهرستان در مسیر بهبود و کنترل اپیدمی بیماری کووید ۱۹ تشکر کرد. در این مراسم ضمن تشکر از خدمات ارزشمند کلیه پزشکان محترم با اهداء لوح یاد بود تقدیر به عمل آمد.

ادامه مطلب
حضور دکتر محمد سرگزی نماینده مردم سیستان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک و تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت

حضور دکتر محمد سرگزی نماینده مردم سیستان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک و تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک در مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ دکتر محمد سرگزی نماینده سیستان در مجلس شورای لسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر زهک و جمعی از مدیران ادارات شهرستان زهک در محل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان حضور یافتند . در این بازدید دکتر مجتبی رفیق دوست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک ضمن خوشامدگویی، گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان ارائه نمود . وی در ادامه به عملکرد بیمارستان سیدالشهداء (ع) و شبکه بهداشت و درمان در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹ و برنامه واکسیناسیون کووید ۱۹ گروههای هدف توضیحاتی ارائه نمود و افزود؛ خوشبختانه با تلاش مضاعف همکاران ما در شبکه بهداشت و درمان، مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت و همکاری مردم، استقبال بسیار مطلوبی از واکسیناسیون کووید ۱۹ انجام گرفته است . دکتر سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، در این بازدید از تلاش و فداکاری مدافعان سلامت در راستای انجام واکسیناسیون و مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹ تقدیر و تشکر نمودند و بر لزوم پیگیری و حل مشکلات حوزه سلامت شهرستان تاکید نمودند .

ادامه مطلب
ستاد مقابله با کرونا با الویت واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهرستان زهک

ستاد مقابله با کرونا با الویت واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهرستان زهک

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک در مورخ ۱۴۰۰/۶/۳ جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان زهک با اولویت واکسیناسیون کرونا با حضور فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، مسئولین و نمایندگان سایر دستگاههای اجرایی در محل سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان زهک تشکیل شد . در ابتدای جلسه دکتر مجتبی رفیق دوست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک از تلاش و اهتمام مجموعه اعضای ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان تقدیر نمود و اظهار داشت: فرایند بیماری کرونا در کشورمان روندی صعودی پیدا کرده و در شهرستان زهک نیز آمارهای مربوط به مبتلایان در ماههای خرداد، تیر و مرداد سال جاری سیر صعودی داشته است . دکتر مجتبی رفیق دوست در ادامه به اهمیت واکسیناسیون گروههای هدف اشاره کرد و افزود: بر اساس اولویت‌های اعلام شده و تدوین سند ملی واکسیناسیون، تزریق واکسن کرونا در شهرستان زهک همچون دیگر نقاط کشور در حال انجام است . مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک خاطرنشان کرد: افرادی که بالای ۴۰ سال سن دارند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند . وی در ادامه بیان داشت : افزایش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استقبال مناسب از روند واکسیناسیون و ضمانت اجرایی بیشتر مصوبات ستاد مقابله با کرونا از عواملی است که می‌تواند باعث کاهش آمارها در سطح این شهرستان شود . مهندس اربابی فرماندار شهرستان زهک در این جلسه با تبریک روز پزشک از پزشکان و مدافعین سلامت در امر مقابله با کرونا تقدیر نمود و اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و تمامی مدافعین سلامت از همان ابتدای همه گیری کرونا در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس قرار دارند و ما بایستی قدردان این عزیزان باشیم . مهندس اربابی با شاره به همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی در راستای اجرای برنامه های مقابله با کرونا شهرستان افزود: خوشبختانه از همان ابتدای همه گیری کرونا کلیه دستگاههای اجرایی همگام با مدافعین سلامت پای کار بودند و در همین راستا تلاش های بسیار مطلوبی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا صورت گرفت که آمارها نیز در مقایسه با سایر نقاط کشور نیز گویای همین موضوع است . وی در ادامه گفت: شهروندان باید با انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی شامل: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و شسشتوی دست ها اقدام نمایند تا در سطح جامعه بتوانیم با انجام این اقدامات به پایان همه گیری کرونا کمک کنیم . در ادامه کارشناس مسئول مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان گزارش جامعی از وضعیت بیماری کرونا، اقدامات صورت گرفته و واکسیناسیون گروههای سنی ارائه نمود .

ادامه مطلب
واکسیناسیون کرونا به فرهنگیان شهرستان زهک

واکسیناسیون کرونا به فرهنگیان شهرستان زهک

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک، دکتر مجتبی رفیق دوست در خصوص تزریق واکسن کرونا به جامعه فرهنگیان شهرستان اظهار داشت: پیرو مصوبه ستاد ملی کرونا واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان شهرستان زهک از ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ توسط کارشناسان و مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان در حال انجام است . مدیر شبکه بهداشت و درمان افزود: به منظور ایجاد بستر مناسب برای ارائه آموزش های حضوری معلمان شهرستان با آغاز سال تحصیلی جدید، فرآیند واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان شهرستان در مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در سالن ورزشی پوریای ولی واقع در خیابان شهید نوری شهر زهک انجام می شود. وی در ادامه تاکید کرد معلمین و فرهنگیان محترم می توانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت شناسایی و براساس لیست تایید شده از سوی آموزش و پرورش شهرستان جهت انجام واکسبناسیون کرونا مراجعه نمایند .

ادامه مطلب