همزمان با ولادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر از پرستاران خدوم و زحمتکش بیمارستان سیدالشهداء (ع) شهرستان زهک تقدیر شد.

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۶ کد : ۳۶۸۹ خبر داخلی
تعداد بازدید:۲۸۳
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک، این مراسم در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ با حضور جناب سرهنگ حیدری راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، جناب آقای دکتر رفیق دوست مدیر بیمارستان سیدالشهدا (ع)، جناب آقای احمدی مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی و پرستاران در محل سالن کنفرانس بیمارستان سیدالشها (ع) شهرستان زهک برگزار گردید. دکتر رفیق دوست رئیس بیمارستان سیدالشهدا (ع) در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : از ابتدای شیوع همه گیروی کرونا کارکنان حوزه سلامت در سطح شهرستان به صورت شبانه روز در مقابله با بیماری کرونا تلاش نمودند و با اجرایی شدن طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توانستیم پیک شیوع بیماری در ماههای آبان و آذر را توسط کارکنان حوزه سلامت و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنترل کنیم و در همین راستا تعداد موارد نمونه گیری با رپید تست از اطرافیان بیماران افزایش یافت و همچنین آمار موارد مثبت به شدت کاهش یافت . جناب سرهنگ حیدری راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن تبریک این ایام، از تلاش ها و مجاهدت های کارکنان بهداشت و درمان در امر مقابله با کرونا به ویژه در طرح شهید حاج قاسم سلیماتی تشکر نمود . وی در ادامه بر نقش بسیجیان جهت همکاری با پرسنل بهداشتی و توزیع کمک های مومنانه و بسته های حمایتی به بیماران کرونا مثبت و اعضای خانواده آنها اشاره نمود . در ادامه حاج آقای کوچک زهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بر نقش حضرت فاطمه زهرا (س) در ارتقای جایگاه زن و الگوی حضور اجتماعی سیاسی زن مسلمان در جامعه اسلامی تاکید نمود . در پایان به رسم یادبود از زحمات و تلاش های خالصانه پرستاران با اهدا لوح و گل تقدیر و تشکر گردید .
همزمان با ولادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر از پرستاران خدوم و زحمتکش بیمارستان سیدالشهداء (ع) شهرستان زهک تقدیر شد.

نظر شما :